Tuesday 9 September 2014

Sembang | SUPLEMEN SHAKLEE MAHAL?

Suplemen Shaklee Mahal??

Well, memanglah mahal jika anda bandingkan dengan ubat atau vitamin yang anda dapat PERCUMA daripada Hospital Kerajaan.

Suplemen Shaklee mungkin vitamin tetapi suplemen Shaklee BUKAN ubat.

Jika nak buat perbandingan, bandingkan lah dengan suplemen jenama lain yang dijual di pasaran. Bandingkan dengan ADIL, "apple to apple". Jumlah tablet sebotol, jumlah pengambilan sehari, amaun nutrisi setiap pengambilan atau hidangan, sumber ramuannya, kualiti dan lain-lain.

Dengan Perbezaan Shaklee (Shaklee Difference) yang ditawarkan, ia tidak mahal malah SANGAT BERPATUTAN!

Perkara ini dipersetujui oleh ramai customer dan kenalan saya yang sama-sama SID mahupun yang BUKAN SID yang mana mereka telah lama mengamalkan atau biasa membeli suplemen jenama lain.

Alang-alang amalkan suplemen tu, bertukar lah ke jenama Shaklee yang:

Sentiasa SELAMAT (Safe)
Sentiasa BERKESAN (Works)
Sentiasa MESRA ALAM (Green)

Kenapa saya cadangkan anda bertukar kepada Shaklee? Antara sebabnya ialah Shaklee menjalankan lebih 83,000 Ujian Kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan keselamatan produknya. Sejumlah USD 250,000,000 setahun dilaburkan untuk buat Ujian Klinikal sahaja!

Produk Shaklee BUKAN PRODUK ASAL ADA.

Boleh belek sini untuk ketahui Harga Runcit bagi semua produk Suplemen Shaklee di Malaysia. Harga Runcit pun dah sangat berpatutan. Kalau korang tau berapa pula Harga Ahli, kompom korang join ahli. Yuran keahlian pun hanya RM 65.00 untuk SEUMUR HIDUP. 

Saya adalah salah seorang yang dah jadi ahli dan kini ingin sebarkan kebaikan Shaklee SETELAH SAYA SENDIRI RASAI MANFAATNYA. Hubungi saya untuk sama-sama menjadi ahli keluarga Shaklee. 

Jom berShaklee!

Salam sayang,
mami zuli

WhatsApp 019-2286464
Email gojesmami@gmail.com
FB Zuliana Mohd Rafar

No comments:

Post a Comment