Wednesday 3 September 2014

Cantik | KOLAGEN SHAKLEE BERKESAN KE?

Ada bermacam lambakan produk kolagen pada sedikit masa dahulu.
Macam fenomena, tiba2 pelbagai produk kolagen berada di pasaran.
Ada yang murah. Ada yang mahal.

Namun ada antaranya yang tiba2 dikatakan tidak mengandungi kolagen pula.

Yang berkualiti, kekal hingga kini.
Yang tidak mendatangkan kesan positif, mula berkubur dan tak dengar khabar berita dah lagi. Memang banyak produk yang indah khabar dari rupa.

Persoalan sekarang, sejauh mana keberkesanan Kolagen Shaklee? 


Jika korang kata Kolagen Shaklee ni pun bermusim, memang ya ada benarnya. Tapi bukan sekali je musimnya. Berkali-kali sejak ia masuk ke pasaran Malaysia. Ia bermusim sebab setahun sekali Shaklee buat promosi produk ini bukan sebab ia tidak berkualiti.

Namun apa bukti keberkesanannya? Haa, jom jamu mata tengok koleksi gambar di bawah yang menampilkan wanita-wanita gojes yang telah mengamalkannya:


Satu.


Beliau seorang guru. Grab promosi Kolagen Shaklee beli 6 percuma 1 pada lewat tahun 2012. Hasilnya sangat menerujakan. Tidak berniat untuk berniaga tetapi hasil yang terpapar di wajah selepas mengamalkan kolagen ini menyebabkan rakan-rakan bertanya lalu beliau mula menjadi Pengedar Shaklee. Ya, ini yang dinamakan produk bercakap sendiri.


Dua.


Beliau juga seorang guru. Grab promosi Kolagen Shaklee pada lewat tahun 2013. Masih mengamalkannya hingga kini. Dan ini adalah gambar terkini beliau selepas setahun setia dengan produk ini. Umurnya dah 45 tahun okay. Lihatlah sendiri betapa mulusnya kulit wajah beliau. Liang pori mengecil tertutup rapi. Cantik kan?


Tiga.


Adik ini ambil Kolagen Shaklee bersama ESP Shaklee (Energising Soy Protein). Masya Allah. Jeragatnya pudar! Tona kulit lebih sekata dan cantik.

Sesungguhnya, ada ramai lagi yang telah berjaya perolehi kulit yang cantik selepas amalkan Kolagen Shaklee. 

Keistimewaan Kolagen Shaklee


Molekul Kolagen Shaklee sangat halus iaitu seberat hanya 1000 Dalton menjadikannya mudah diserap tubuh dan membantu meningkatkan sistesis kolagen hingga ke lapisan dermis dengan berkesan! Itu lah antara sebabnya.

Malah yang menarik lagi, ia bukan sekadar kolagen tetapi turut mengandungi ramuan lain. Tujuh ramuan utamanya ialah: 
  • Kolagen dari sisik Ikan Merah.
  • Ekstrak biji Camellia Japonica.
  • Ekstrak Pfaffia atau Ginseng Brazil.
  • Elastin dari kolagen ikan.
  • Vitamin C.
  • Vitamin B.
  • Glucosamine dari ekstrak kekerang.
  • Lactobacillus Acidophilus

Oleh itu, tidak hairan lah jika harganya mungkin lebih mahal daripada kolagen anda sekarang. Lihat lah ramuan-ramuannya. Lihat lah sama kualiti dan keberkesanannya. 

Cara makan? Hanya sepeket sehari. Larutkan dalam air atau minuman kegemaran dan minum. Tak perlu lebihkan dos pada awal pengambilan seperti kebanyakan produk kolagen yang lain. Ya, memadai sepeket sehari! 

Ujian klinikal juga menunjukkan rupa kulit individu bertambah baik hingga 71% lebih baik secara keseluruhan apabila amalkan kolagen ini berterusan selama 8 minggu. Dua bulan je you all dah dapat improve skin appearance sampai 71%

Ini termasuklah 69% lebih lembap (moisture), 75% lebih lembut (smoothness), 80% kedutan pudar (wrinkles), 90% lebih berseri (radiant). Ini berdasarkan ujian klinikal ye sayang-sayang semua. 

Harga Kolagen Shaklee (Shaklee Collagen Powder)


Berita baiknya. Beli 6 kotak sekarang, korang akan dapat sekotak percuma. Harga runcit RM298.00 sekotak ada 15 sachet/peket. Tak mau kesemua 7 kotak, boleh lah share dengan kawan2. 

Dan sebenarnya sekotak tak sampai RM298.00 pun sebab apabila korang beli 6 kotak, automatik korang entitle FREE MEMBERSHIP. Oleh itu, 6 kotak kolagen tadi korang perolehi dengan harga ahli. Harga ahli jauh lebih murah daripada harga runcit. Memang jimat lah. Malah bulan berikutnya korang akan dapat CASH REBATE direct masuk akaun bank lagi.

Cepat-cepat! Istimewa hanya pada bulan September 2014. Setahun lagi baru boleh jumpa balik promosi ni. Itu pun belum tentu akan ada lagi tau.

Ehem. Saya jual Shaklee.

your gojes SID,
mami zuli

WhatsApp 0192286464
Email gojesmami@gmail.com
FB Zuliana Mohd Rafar

No comments:

Post a Comment