Wednesday 27 August 2014

Tips | CARA MUDAH PAKAI SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTENER

Sejak dulukala lagi saya malas pakai toner. Walaupun saya sedar bahawa toner la yang akan membantu saya menutup liang pori muka saya. Malas sebab kena guna kapas muka. Alahai, jangan lah contohi sikap malas saya.

Tapi sekarang tidak lagi. Saya dah mula rajin pakai toner iaitu toner Nutriwhite Shaklee aka Soothing Radiance Whitening Softener. Macam mana boleh jadi rajin? Sebab saya dah tak apply guna kapas muka lagi dah. 

Saya pakai toner Nutriwhite sama macam adik salegirl SKII ajar saya pakai Miracle Water diorang. Bubuh je kat tapak tangan lepas tu tekap2kan ke seluruh muka. Segar sangat okay! Haishh kenapa lah tak terfikir buat macam ni sejak dulu lagi!

Dulu-dulu pernah lah pakai SKII tu. Tapi mahal sangat. Toner Nutriwhite Shaklee ni jauh lebih murah. Insya Allah nak istiqamah gunakan Softener Nutriwhite ni pulak. Weee~

Kalau guna pencuci muka dan krim muka dia sahaja pun saya dah seronok tengok hasilnya (boleh baca di sini), lepas tambah Softener ni insya Allah kulit saya akan lebih glowing gebu gebas gitu. 

Tak sabar ni nak dapatkan kulit wajah tanpa liang pori. Biar segar (soothing), bersinar seri (radiance) dan cerah (whitening) selayak nama Softener ni. Ehem.

Lepas cuci muka, jangan lupa apply Softener ok!

Your Gojes SID, 
Mmy zuli

WhatsApp: 019-2286464
Email: gojesmami@gmail.com
FB: Zuliana Mohd Rafar

No comments:

Post a Comment