Friday 22 August 2014

Cantik | TONER NUTRIWHITE MENANDINGI SKII?

Eh, Nutriwhite ni takde toner ye?


Ada. Namanya Soothing Radiance Whitening Softener.

Kalau dah bajet sangat nak pilih satu je produk Nutriwhite ni nak pilih apa ya?


Alamak, kalau tanya saya susah juga nak menjawabnya. Sebab setiap produknya ada peranan masing2 dan memang best2 belaka.


Apa saranan oleh mereka yang telah mencuba?


Namun hasil 'penilikan' saya, maksud saya apabila saya survey2 dan gugel2, Soothing Radiance Whitening Softener adalah antara produk Nutriwhite yang disebut2 keberkesanannya!

Memang pun ada pendapat yang mengatakan nak tau sesuatu produk skincare (penjagaan wajah) tu bagus ke tak bagus tengok pada keberkesanan toner nya. Malah ada yang jadikan harga toner sesuatu rangkaian produk sebagai benchmark (penanda aras), produk tersebut mahal atau tidak.

So, apa yang saya jumpa hasil daripada 'penilikan' saya tadi?


Soothing Radiance Whitening Softener

Haa.. teruja tak? 

Jeragat tegar dah mula hilang, kulit jadi lebih lembap, bedak lebih mudah diratakan selepas apply Softener Nutriwhite ni. 

Saya panggil ia sebagai toner sebab rupa dan cara gunanya macam toner. Ia berbentuk cecair dan penggunaannya selepas mencuci muka.


Apa sebenarnya fungsi Soothing Radiance Whitening Softener ni?


Well selayak namanya, Softener Nutriwhite buat kulit wajah kita segar (soothing), bersinar/tegang (radiance) dan cerah (whitening). Teksturnya lembut dan mampu mengembalikan kulit kepada pH yang seimbang. Antara ramuannya ialah Kudzu untuk menegang dan mencerahkan, Marshmallow untuk melembapkan serta Rosemary untuk menyegarkan.


Lagi testimonial tentang Soothing Radiance Whitening Softener?


Namun apa yang lebih menerujakan ialah apabila 'penilikan' saya menjumpai perkongsian ini:


Soothing Radiance Whitening Softener

"Alhamdulillah kami dah jumpa produk yang boleh menghaluskan kulit dan mengecilkan pores (liang pori) yang sesuai dengan kami. Anda bagaimana?"

Haaa, produk yang dibandingkan tu mahal ok! Kalau nak dibandingkan dengan harga Softener Nutriwhite ni memang jauh beza lah! 

Cop. Tapi saya tak kata ya produk yang lain atau yang dibandingkan itu tak bagus. Cuma nak kata yang Soothing Radiance Whitening Softener ni bagus dan berkesan.

Sebab itu lah kalau korang memang standard gunakan skincare mahal macam SKII, Clarins, Clinique dan lain-lain yang seangkatan harganya, apa kata cuba pula produk Nutriwhite Shaklee. Dijamin Selamat, Berkesan dan Semulajadi (Mesra Alam).

Kalau korang sekarang gunakan skincare yang lebih murah harganya pun masih berbaloi gunakan produk Nutriwhite ni sebab ianya berkesan (insya Allah) dan tahan lama! Ya, tahan lama. Macam Softener ni boleh tahan 6 bulan lamanya.

Nak kenal semua rangkaian produk Nutriwhite Shaklee? Klik sini.

Nak beli Soothing Radiance Whitening Softener? WhatsApp saya. Hiks.

Your Gojes SID,
mmy zuli

WhatsApp: 019-2286464
Email: gojesmami@gmail.com
FB: Zuliana Mohd Rafar


No comments:

Post a Comment