Tuesday 13 January 2015

Cinta Hati | KANTUNG KOSONG HAMIL TANPA JANIN (PART 1)

Saya dah ada anak. Seorang. Hari ini, 2 tahun 10 bulan. Dah molek benar lah untuk saya hamil kali kedua. Kan?

Saya tidak berniat untuk merancang. Saya nak anak ramai. Namun saya akur dengan suami yang berpendapat anak sulong seharusnya jarak umur tidak terlalu dekat dengan adik-adiknya.

Ammar Mikhail masuk 2 tahun, saya mula mengajak suami untuk beri adik kepadanya. Suami setuju. Tapi malangnya tiap kali saya subur, suami saya outstation.

Hinggalah pada bulan November 2014. Sebulan lebih awal saya dah kira tarikh subur. Saya bagi 'warning' siap kepada suami supaya jangan outstation pada tarikh tersebut. Saya berdoa tiap kali lepas solat. Doa saya sungguh2 hingga menitik air mata. Saya mahu anak.

Syukur alhamdulillah, saya hamil.

5/12/14 pada tarikh anniversary kami yang ke-4, UPT saya ada yang positif.

Banyak UPT yang saya buat. Terlalu eksaited barangkali.


Namun kisah hamil kedua saya ini, ada ceritanya lagi. Kegembiraan kami diuji. Saya akan kongsikan di Part 2.

Sekian dulu.

Salam sayang,
mami zuli

No comments:

Post a Comment